Summa sidvisningar

lördag, augusti 31, 2013

Back to nature - tillbaka till naturen.




After my trip into world politics yesterday, I feel relaxed to return to more simple matters, to nature.
This is what nature looks like in these parts of Sweden in the end of August.
Autumn is waiting around the corner, with crisp and clean air, a little chilly perhaps, but always offering all of us a spectacular show of colours and atmospherical surprices.
The migrating birds i something else to wait for, always with a bit of sadness but also the wish and hope that they will return in the spring.

Gjorde sväng ut i världspolitiken, men återvänder nu till mer enkla ting, till naturen helt enkelt.
Så här ser det ut i dessa parter av Sverige i dessa augustis sista dagar.
Hösten står och stampar, med sin rena och klara luft, lite kyligare måhända, men alltid med en uppsjö av häpnadsväckande färger och atmosfäriska överraskningar.
Flyttfåglarna är också något som hör hösten till, naturligtvis tråkigt när de lämnar med där finns alltid hoppet om att de återvänder till våren.

Foto: Olle Qvennerstedt

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)