Summa sidvisningar

måndag, mars 25, 2019

Onda och snälla män...

Onda män finns det ganska gott om, onda män i framträdande roller, i maktpositioner som utnyttjar sina ledande ställningar, genom att förtrycka, förnedra, förolämpa, förföra, förminska kvinnan. Kvinnan som kanske varit den starkast lysande stjärnan släcks sakta men säkert, den hatiske, svartsjuke mannen misshandlar och beter sig som ett satans onda verktyg. Vi har fått en plötsligt uppblossande debatt, den behöver komma upp på löpsedlar, i media i allmänhetens tankevärld igen. Metoo en gång till. Josefin Nilsson-dokumentären visar har förödande en brutal man kan vara för en kvinna på toppen av sin karriär. Josefin fick sin uppåtgående bana bruten, sin rygg bruten av en Dramaten-skådespelare som jag innerligt hoppas ställs ensam på scenen, den dag då en ny pjäs, eller för den delen under en pågående serie föreställningar. Han skall stå där, utan ensemblen runt sig. Han skal stå, och hans stämma skall klinga ohörd. Hans ilska skall studsa tomt mellan väggarna, ondskans rodnad skall falna utan att ha fått utlopp och förvandlas till aska. Denna illustration som jag gjorde idag visar inte min djupa medkänsla eller vrede, den försöker ge en nyans av optimism och en gnutta humor. Men det är känsligt. På återseende //Olle

23 kommentarer:

mercy lynch sa...

mitt namn är raheal från Seattle WA. Jag har varit skilsmässa i 2 månader efter att ha varit gift i 3 år. min man lämnade mig och gick tillbaka till sin ex fru som faktiskt lämnade honom för sin ex make. hon lämnade sin man och kom sedan för att förstöra mitt äktenskap, jag och våra fyra barn är ledsna och deprimerade och tittar på dörren och fönstret varje dag och väntar och tror att min man skulle komma till sinnet ... men det gjorde han aldrig. Vad? min syster som bor i Kalifornien berättade för mig om en psykisk som heter +1(505)900-0853 eller emil agadagaspiritualhome@gmail.com den här stavspelaren gjorde en trollformel för mig som fungerade på 24 timmar. min man kom tillbaka nästa dag och vägrar att gå tillsammans tills jag förlåt honom. Jag ringde poliserna på honom och han började gråta att han vill ha mig tillbaka att han är ledsen för att ha försummat sin familj för en kvinna som lämnade honom för en annan man. det har gått fyra dagar nu och han vill fortfarande ha mig tillbaka eller så skulle han inte äta alls. han sa att han skulle svälta och dö om jag inte tar tillbaka honom. det här spelljudandet är fantastiskt, jag är så glad att min man vill komma tillbaka med alla medel. Jag älskar det här stavhjulet för att hjälpa min familj.

Safa Sadat sa...

Hej alla, jag heter Aisha Sadat, jag är gift i 20 år med min make och vi har två son, äldre en 16 och yngre är 11 år. Min man älskade mig mycket men det kom till en punkt när han engagerade sig i en relation med en kvinna som är hennes kollega. Jag föreställde mig det aldrig men på något sätt förändrade hans inställning till mig och barn, hans sena kom från jobbet fick mig att tänka på saken, även på mitt 20-årsdag i mars håller jag mig borta från sex eftersom vi lovar att göra det på bröllopet jubileumsdagen, 15 dagar före bröllopsdagen, medgav han att han hade sex med sin kollega.
Han förde henne i min säng när jag var ute på jobbet, det betyder att mina känslor var helt värdelösa för honom, mitt mentala tillstånd är full av ångest, jag tror att jag inte kan glömma och återhämta smärtan, den här kvinnan var i full kontroll över henne och jag ville aldrig göra det med våld, hon vill vinna över mig när hon är skild, hon sa att hon var avundsjuk på vårt förhållande och att hon kommer att förstöra mig genom att ta min man. Jag var tvungen att diskutera det med en vän som bad mig hitta ett bra stavaggregat, för det första trodde jag aldrig på denna Cast-stavning men jag måste prova förrän när jag kom över BABA NOSA UGO-e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sitt ex och hjälpa till att fixa förhållandet och göra människor lyckliga i sin relation och några andra berättelser om andlig sjukdom.
Jag förklarade min situation för honom och han hjälpte mig att utföra några böner, några örter och rötter och ett litet offer som jag gjorde, och inom sju dagar kom han tillbaka för att be om ursäkt och det var bara ett mirakel för mig, jag är glad idag att han hjälpte mig och jag kan stolt säga att min man nu är med mig igen och att han nu är kär i mig som aldrig tidigare.
Behöver du någon hjälp i ditt förhållande som att få tillbaka din man, hustru, pojkvän, flickvän, vinna lotterier, örtmedicin mot sjukdom, HIV, könssjukdomar, astma, artrit, könsbräcka, stroke eller någon slags sjukdom, andligt problem , Jobbfrämjande, Lider du av potensproblem, erektionsproblem, tittare som läser mitt inlägg som behöver någon hjälp angående livsutmaningar bör kontakta BABA NOSA UGO och du kommer att vara glad att du gjorde det.

E-post: nosaugotemple@gmail.com
WhatsApp: +37258031247
https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

carlos oscar sa...

Är du intresserad av att handla bitcoin-och forex-handel där du kan tjäna 100% av din investering dagligen Om du investerar så lågt som $ 200 får du en vinst på $ 2000 efter 72 timmar. om du är intresserad kan du kontakta oss via e-post: tradewithcarlos2156@gmail.com eller whatsapp: +1 (502) 2064419

asda services sa...

Tomme minibankkort
Vet du at du kan hacke hvilken som helst minibank!

Vi har spesialprogrammerte minibankkort som kan brukes til å hacke en hvilken som helst minibank. Disse minibankortene kan brukes til å ta ut kontanter i minibanken eller sveipe, butikker og utsalgssteder. Vi selger disse kortene til alle våre kunder og interesserte kjøpere over hele verden, kortene har en daglig uttaksgrense på 5000 i minibank og opptil 100.000 forbruksgrenser i butikkene. Vi tilbyr også følgende tjenester:
1) VESTLIGE UNIONOVERFØRINGER / PENGEGRAMOVERFØRING
2) BANKER PÅLOGGINGER
3) BANKOVERFØRINGER
4) CRYPTOCURRENCY MINING
5) KJØP AV GAVEKORT
6) LADING AV REGNSKAPER
7) WALMART-OVERFØRINGER
8) BITCOIN-INVESTERINGER
9) FJERNELSE AV NAVN FRA DEBITRETTELSE OG STRAFFREGISTRERING
10) BANKHACKING

Å bli velstående og leve livsstilen til de rike og berømte er drømmen til mange mennesker. Og mens de fleste går på jobb eller søker andre etiske metoder for å tjene penger online.
Den tomme minibanken tar ut penger fra alle minibanker, og det er ikke noe navn på den fordi den er tom, bare PIN-koden din vil være på den, den kan ikke spores, og nå har jeg penger til forretninger, shopping og nok penger til at jeg og min familie kan lev videre.
PROGRAMMERT blankt minibankort som er i stand til å hacke seg inn på hvilken som helst minibank, hvor som helst i verden.
Kontaktperson: Prof Alexander Castro
E-post: atmservices44@aol.com
E-post: atmservices44@yahoo.com

Unknown sa...

Jag är mycket förvånad över Dr Isikolos mirakulösa upplevelse och underverk som har spridits på internet och över hela världen, hur han fantastiskt hjälpte människor över hela världen att återställa sina förlorade älskare. Jag kontaktade honom efter att ha gått igenom så många vittnesmål från olika människor hur han hjälpte till att få tillbaka ex älskare, jag berättade för honom om min man som övergav mig för cirka 8 månader sedan och lämnade hemmet med allt jag hade. Jag blev förbryllad när han bara sa åt mig att le och ha en vila i sinnet och försäkrade mig om att han kommer att klara allt på bara 48 timmar. Efter den andra dagen som min man ringde mig, blev jag bara så chockad att jag valde samtalet och kunde tror inte mina öron. Han bad mig verkligen att förlåta honom och gav löften på telefon, han sa bara till mig att dela de goda nyheterna över hela världen. ell om du behöver en effektiv och verklig trollformler för något problem i ditt liv kan du kontakta DR ISIKOLO på hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp honom på: +2348133261196

Unknown sa...

Hur den här store mannen som heter Dr Isikolo hjälpte mig att få tillbaka min älskare inom 48 timmar. min älskare gjorde slut med mig tidigare i år och alla mina ansträngningar för att få tillbaka honom visade sig misslyckas. Jag älskar honom så mycket att jag blir arg varje gång jag ser honom med en annan tjej. så en dag gick jag igenom internet på jakt efter hjälp när jag såg ett vittnesmål från så många människor om hur den här stora mannen som heter DR ISIKOLO hjälpte henne att komma tillbaka med sin man, så tur för mig, han fick jag kontakt med mannen. så jag kontaktade honom snabbt och jag förklarade allt för honom och han gav mig fullständig information om processen och vad jag skulle göra. så han sa att han behöver några saker för att göra bönerna åt mig, vilket jag gjorde mitt bästa för att få honom att se till att mina böner är gjorda och inom 48 timmar som han redan försäkrat mig. min älskare kom tillbaka till mig vädjande och hans snabba återkomst förvånar mig fortfarande tills nu. Allt tack vare DR ISIKOLO kan du också maila honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp: +2348133261196 och vara säker på lösningen eftersom han helt enkelt är den bästa du kan hitta någonstans.

anonymous sa...

EN BRA FÖRTROLLBAR DR WALE SOM HJÄLPER MIG ATT FÅ TILLBAKA MIN EXA FLECKVÄN.
Jag är så glad över att få vittna om en fantastisk trollformler som hjälpte mig när allt hopp var ute för mig att förenas med min ex-flickvän som jag älskar så mycket. Jag hade en flickvän som älskar mig så mycket men det hände något hemskt med vårt förhållande en eftermiddag när hennes vän som alltid försökte komma till mig försökte tvinga mig att älska med henne bara för att hon var avundsjuk på sin vän att jag dejtade och på scenen kom min flickvän bara in och hon trodde att vi hade något speciellt att göra tillsammans, jag försökte förklara saker för henne att hennes vän alltid gör det här med mig, men jag vill inte alltid att hon ska göra det här med mig, men jag vill aldrig att hon ska göra det med mig. fiender till varandra men hon trodde mig aldrig. Hon gjorde slut med mig och jag försökte gånger utan siffror för att få henne att tro mig men hon trodde mig aldrig förrän jag en dag hörde om DR WALE och jag WHATSAPPAR honom och han svarade mig så vänligt och hjälpte mig att få tillbaka min underbara relation som redan var borta i två månader. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller
Maila honom på: drwalespellhome@gmail.com

Mussen sa...

Jag skulle vilja rekommendera er alla till en trovärdig och uppriktig privatlångivare som godkände mitt lån till mig bara inom några timmar efter så många misslyckade försök att få ett lån, jag blev förvånad och glad över att den privata långivaren räddade mig och erbjöd mig en lån med 2% ränta, kontakta henne nu om du behöver ett akut lån E-post: christywalton355@gmail.com

Anonymous sa...

Jag tog nästan livet av mig på grund av min man som lämnade mig och slutar välja mina samtal. Han sa att han inte älskar mig längre, jag försökte tigga honom, men han kommer inte att svara mig förrän vi bråkade och gjorde slut i sex månader, sedan inser jag att jag inte kan gå utan honom. Jag försökte allt för att få tillbaka honom men misslyckades. tills jag stötte på den här mannen som heter DR WALE på nätet kontaktade jag honom och berättade allt som har hänt mellan mig och min man innan vi skildes åt. Han frågade mig att inte vara rädd för att allt ska bli bra igen. han sa åt mig att betala för föremål som han skulle använda för att förbereda kärleksförtrollningen åt mig och jag betalade och följde alla råd och instruktioner han gav mig. Efter att ha hjälpt mig att kasta en kärleksförtrollning och se, kom min man tillbaka inom en vecka. När jag bad mig om förlåtelse blev jag så förvånad över att trollformler som DR WALE fortfarande existerar. Om någon här behöver lite hjälp, med all uppriktighet, kontakta DR WALE idag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com
du är verkligen den bästa DR WALE tack för att du gjorde mitt hem till ett lyckligt hem igen. Jag kan aldrig sluta prata om dig sir. hans är verkligen en fantastisk man du kan kontakta honom för lösning för alla typer av problem som
(en) lotteri besvärjelse
(två) ex tillbaka
(tre) blir gravida
(fyra) botemedel för alla slags sjukdomar, sjukdomar och infektioner
Och många andra kontaktar denna stora man idag och får din
Problem lösta till 100%

Anonymous sa...

Hur kan jag förklara detta för världen att det finns en man som heter DR WALE som hjälpte mig att få tillbaka min före detta älskare och återställde min livmoder. när allt hopp var förlorat. Jag och min älskare har varit gifta de senaste sex åren utan barn, vi levde lyckligt. Tills en dag som vi hade ett missförstånd eftersom jag inte kunde få ett barn för honom, så han bestämde sig för att leva mig för en annan kvinna, jag var så ledsen och frustrerad och jag kunde inte ens äta på förrän jag en dag bläddrade igenom Internet där jag såg en dam som heter Jennifer vittna om att trollformaren ringde DR WALE som hjälpte henne att ta tillbaka sin man hem, så jag bestämde mig för att försöka kontakta trollformaren DR WALE så jag förklarar allt mitt problem för DR WALE och han sa till mig att jag inte borde oroa mig för att han ska hjälpa mig att lösa mitt problem, att min älskare kommer tillbaka hem, till min största förvåning om bara några veckor började min man ringa mig och be om förlåtelse, det var verkligen ett mirakel nu vi är tillbaka igen som man och hustru, en vecka efter att min livmoder återställdes och just nu är en månad borta, allt mitt tack går till DR WALE, oroa dig inte längre för DR WALE är här för att hjälpa er alla, jag kommer att göra er en tjänst min hängande hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller E-post: drwalespellhome@gmail.com

Unknown sa...

OM DU BEHÖVER TJÄNSTERNA OCH STÖD FÖR ATT FÅ DIN ÄLSKARE TILL DIG, KONTAKTA DR ISIKOLO
Jag heter Edna Brewster och jag är här för att uppskatta Dr Isikolo. Jag har alltid haft ett komplicerat förhållande till min pojkvän. Vi slogs så många gånger på grund av osäkerhet på båda sidor och vi separerade. Jag visste mycket väl att jag fortfarande älskar honom och behövde honom tillbaka i mitt liv. Han försummade min vädjan och ansträngningar för att göra saker rätt och jag fick information om att han redan träffade en annan kvinna. Jag kunde inte hjälpa situationen så jag var tvungen att kontakta DR ISIKOLO och vi pratade och jag förklarade allt för mig. Han försäkrade mig att han kommer att hjälpa mig och se till att jag får honom tillbaka till mig. Han slösade inte bort någon tid på att hjälpa mig och han återställde kärleken och glädjen vi delade och jag fick min man tillbaka till mig. Jag vet bättre att allt så många människor säger om DR ISIKOLO faktiskt är sant när jag fick resultatet av hans arbete för mig 48 timmar som han lovade. Tro mig han kan hjälpa dig också om du tror. Så bara kontakta honom nu. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp/Viber honom på +234-8133261196

Anonymous sa...

Hej alla, jag vill dela med mig av mitt fantastiska vittnesbörd om hur en fantastisk trollformler som heter DR WALE förvandlade mig ekonomiskt, jag har fortfarande svårt att tro att jag nu är värd miljoner dollar, är från Danmark och har spelat lotteri så länge nu och jag har aldrig vunnit något rimligt belopp, jag tittade igenom saker på nätet och jag stötte på ett vittnesbörd om en kvinna som vann en mycket stor summa pengar med hjälp av DR WALE som bad för henne och gav henne ett vinnande nummer att spela , och överraskande nog kom hennes namn ut bland vinnarna hon vann 38 miljoner dollar, så jag bestämde mig också för att pröva lyckan jag kontaktade DR WALE och jag bad också honom om hjälp och han berättade för mig vad jag behövde göra vilket var en mycket enkel uppgift vilket jag gjorde och den andra dagen efter att han hade bett för mig gav han mig några nummer och sa till mig att jag skulle gå och spela dem så jag gick för att spela numren på morgonen och jag gick senare för att kolla resultatet där jag fick mitt livs chock, jag såg mitt namn bland vinnarna jag vann ett belopp jag aldrig har drömt om, min mun var öppen och jag visste inte vad jag skulle säga, jag vill bara att världen ska veta att det finns en fantastisk man som heter DR WALE, om du har spelat lotteri och aldrig vunnit kommer jag råda dig att kontakta DR WALE för hjälp och jag lovar att han aldrig kommer att svika dig, här är hans kontakter, WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-post : drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sa...

Jag kan inte glömma hur DR WALE hjälpte mig att återställa mitt äktenskap efter nio månaders separering med min fru på grund av gräl och hon lämnade och aldrig återvände till mig, jag gjorde så mycket för att få tillbaka henne men ingenting fungerade först förrän Jag såg en kommentar online när någon vittnade om hur DR WALE hjälpte henne att återställa sin man och det var så jag kontaktade honom via hans WhatsApp och efter att ha skrivit ut mitt problem försäkrade han mig att han kommer att hjälpa mig att komma tillbaka med min fru inom några dagar efter att ha kastat kärleksbesvärjelsen, och efter att han gjorde trollformeln kom min fru tillbaka hem och vädjade om att hon var väldigt ledsen idag, jag är tillbaka med min fru och vi är båda lyckliga och lever tillsammans igen. Jag vet att det finns många människor där ute som vill få tillbaka sin kärlek, vänligen kontakta DR WALE för han är det perfekta svaret på ditt problem, hans kontaktuppgifter är: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

Unknown sa...

Hej allihop, jag heter Barbara Dahlström. Kärleken förblir fantastisk när du är med din själsfrände och lycka i alla tider är garanterad för er båda. DR ISIKOLO fick mig att inse att du kan återställa det som gör livet vackert för dig precis när jag tappade hoppet om att få tillbaka min man och han lämnade tillbaka honom till mig. Vi hade ett komplicerat förhållande och bråkade hela tiden och han lämnade hjärtat krossat och jag var olycklig. DR ISIKOLO kom in i bilden efter flera försök att vinna tillbaka honom och misslyckades. Han återställde kärleken och kopplingen mellan mig och min man och strax efter 48 timmar hade vi en dejt och pratade om saker och nu planerar vi att gifta oss och leva lyckligt tillsammans för alltid. Ord kan inte uttrycka min tacksamhet till DR ISIKOLO och alla som har talat mycket om honom har aldrig ljugit om honom eftersom han verkligen är pålitlig. Kontakta honom idag och låt honom hjälpa dig också. mejla: (isikolosolutionhome@gmail.com) eller smsa honom via WhatsApp: +2348133261196

Anonymous sa...

DR WALE föddes i en familj av begåvade synska. Hans far kunde läsa tankar och tyckte om att berätta för folk vad de tänkte. Hans mamma kunde också läsa tankar, men hon hade en högre kraft. Hon var välsignad med förmågan att koncentrera sig på en persons önskan och förverkliga den!
Behöver du hitta balans och lycka i livet?
Uppfylla ditt livs syfte och öde?
DR WALE och den sjunde anden även känd som stormakter här är redo att svara!!
1. Åtgärda trasiga relationer och återställ äktenskap (binder samman älskare)
2. Ta tillbaka förlorad kärlek (Ex- Lover tillbaka)
3. Magisk ring och andligt skydd,
4. jobberbjudanden och förmåner,
5. Jaga bort ond ande och trolldom,
6. Berömmelse och rikedom,
7. Avbryta rättsfall, skilsmässamål och skuldavskrivning
8. Örter för STD och kroniska infektioner och sjukdomar,
9. penga ritualer,
10. Ta tillbaka stöldgods och återvinning av ödet,
11. Snabbförsäljningsdel för handlare,
12. Bli befordrad på jobbet,
13. Gift dig med ditt livs sanna kärlek,
14. Tankekontroll och läsning,
15. Avbryt förbannelser från drabbade personer och stoppa dåliga drömmar,
16. Avsluta med dåliga vanor,
17. Hitta en sann älskare,
18. Fertilitetsörter,
19. Sluta fuska partner,
20. Utrensning från otur (ta bort dåliga trollformler)
21. Avleda framtida problem..osv
WhatsApp/Viber +2347054019402
E-post: drwalespellhome@gmail.com

Unknown sa...

Jag heter Giovanni Jahem. Jag har gått igenom svåra tider med olika män och hittat sann kärlek och äkta acceptans tills jag träffade min man som kom in i mitt liv och älskade mig bortom ord kan förklara. Vi bodde tillsammans i 2 år och vi var lyckliga tills för många bråk kom upp och vi splittrade oss. Jag trodde att jag kunde gå vidare men jag insåg att jag var djupt kär i honom och behövde för alltid med honom. Jag hade inget annat val än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade Dr Isikolo med vetskap om hur han har kunnat hjälpa andra. Han gav mig sin uppmärksamhet och gjorde sitt bästa för att förena oss igen och inom 48 timmar visade sig resultatet och han kom tillbaka till mig och vi hittade på saker igen. Nu har kärleken och lyckan återställts och allt jag kan säga är att jag verkligen uppskattar Dr Isikolo för att han är osjälvisk när han hjälper mig och andra. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

Unknown sa...

Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson från Las Vegas och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown sa...

SÖKAR HJÄLP ATT FÅ DITT EX TILLBAKA TILL DIG, KONTAKTA DR ISIKOLO NU
Jag heter Lovisa Dahlgren. Av glädjens överflöd talar mitt hjärta mycket om DR ISIKOLO. Han kom till min räddning när mitt liv var förstört i månader. Min älskare lämnade mig för en annan kvinna och jag visste inte att han var sinneskontrollerad och hypnotiserad. Jag gjorde allt jag kunde för att få honom att återvända till mig men utan resultat. Han lämnade staden med damen och jag hörde aldrig från honom eller såg honom ens igen. Jag letade efter hjälp på nätet när jag läste om hur DR ISIKOLO hjälpte andra kvinnor som hade samma problem. Jag kontaktade honom och han berättade för mig allt som behövde göras, vilket jag efterlevde. Precis som han lovade återställdes kärleken och lyckan som jag delade med min partner och han rensades från den mörka charm de lade på honom och återvände till mig efter 48 timmar. DR ISIKOLO är ärlig i att hjälpa människor och han kan hjälpa dig om du idag bestämmer dig för att kontakta honom. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

Anonym sa...

Jag kan inte fatta att den här mannen är så verklig. Jag kan inte låta bli att vittna om de goda saker du har gjort för mig. Jag presenterade någon för dig med 100% förtroende och hon ringde precis till mig att hennes man ringde för att avbryta skilsmässan och på väg hem. Jag tror med förtroende och öppenhet, att du kan lösa alla problem. Tack Dr Ilekhojie för din hjälp och faderliga råd. Mitt äktenskap som nästan tog slut har väckts tillbaka till livet på grund av din hjälp. Är du ett offer för några motgångar i ditt äktenskap eller förhållande, kontakta Dr Ilekhojie för hjälp Ring/sms:a +2348147400259 eller mejla: gethelp05@gmail.com

Anonym sa...

Jag vaknar varje dag med ett leende på läpparna, allt på grund av Dr Ilekhojie som har gjort mig en stor tjänst genom att rädda mitt förhållande från upplösning. Jag brukade tro att jag har ett perfekt förhållande tills när min älskare började komma hem sent och varje dag ger han mig olika ursäkter då jag bestämde mig för att hålla ett öga på honom och sedan upptäcker jag att han hade en affär med en annan tjej. Jag var krossad för att jag litade så mycket på honom och visste att han har ett hemligt förhållande och att han längre uppmärksammade mig eller visade mig kärlek. Innan jag visste ordet av lämnade han mig för flickan och jag var i djup röra och förlorade honom till en annan kvinna. Men jag tackar alla som placerat kontaktinformationen för Dr Ilekhojie på Internet. Han hjälpte mig att få tillbaka honom på 48 timmar och idag har min relation återställts med kärlek och stark känslomässig anknytning än någonsin tidigare. Du kan kontakta Dr Ilekhojie via samtal eller WhatsApp på +2348147400259

Anonym sa...

Jag har försökt i 2 år att bli gravid och behövde hjälp! Jag har gått till läkare men fortfarande ingenting. Läkarna förklarade att jag och min man är fertila och jag vet inte vart jag ska vända mig. I ett av mina besök på sjukhuset träffade jag någon som vi hade ett hjärtligt samtal med och hon förklarade hur hon väntade i 15 år tills hon träffade Dr Ilekhojie som gav henne örter som gjorde henne gravid bara en månad efter. Hon sa så många bra saker om Dr Ilekhojie och jag var tvungen att se själv. Det har gått 4 månader sedan jag fick örterna och vi är redan gravida. Tack vare Dr Ilekhojie är jag så exalterad att jag snart blir mamma. Jag lämnar hans kontakthjälp till alla som har problem med att bli gravida. Lita på mig och be honom om hjälp. E-post gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

Anonymous sa...

Idag har varit den lyckligaste dagen i mitt liv efter ett år av sorg och sorg utan att vara med den jag älskar, jag försökte allt jag kunde för att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra, det var som jag gör allt förgäves men allt tack vare DR WALE för att han kom för att ändra alla mina bekymmer och sorg till Joy. Jag kände den store mannen när jag läste några underbara recensioner om DR WALE och hur han har hjälpt många människor med deras relationsproblem. Jag läste en tidning som sedan såg jag också fantastiska vittnesmål som sedan bestämde jag mig för att inte slösa tid. Jag kontaktade DR WALE och förklarade alla mina problem för honom, han sa till mig att inte oroa mig, han försäkrade mig att allt skulle lösas. Jag trodde så mycket på DR WALE för jag tror att han inte kan svika mig och jag skickade alla mina detaljer till honom. DR WALE har verkligen aldrig svikit mig, min man som lämnade mig för gott för ett år sedan kom tillbaka till mig. Min man och jag har levt nöjda sedan denna trollformel återförenade oss med sina kärlekstroller. Tack så så mycket DR WALE för dina kraftfulla trollformler. uttryck räcker inte för att säga tack. Här är hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

Anonym sa...

Efter 3 veckors separering älskade jag fortfarande min man och ville ha tillbaka honom. Min man skilde sig från mig för att han träffade en yngre kvinna på jobbet. Efter 17 års äktenskap kunde jag inte ge min man ett barn och även om det inte var mitt fel så uppskattade jag honom eftersom han hade tålamod med mig i många år. Jag förklarade alla mina problem för Dr Ilekhojie och han lovade att hjälpa mig om jag är seriös och villig att lita på honom. Bara inom 72 timmar körde min man mil till vårt hus och frågade om vi kunde arbeta oss tillbaka tillsammans och försonas. Han förklarade för mig hur olycklig han har varit de senaste veckorna och bad att få flytta hem. Jag är glad att mitt livs kärlek är tillbaka och att saker och ting blir bättre. Prata med Dr Ilekhojie för all hjälp. Hans whatsapp-kontakt: +2348147400259 eller mejla gethelp05@gmail.com