Summa sidvisningar

tisdag, mars 05, 2019

Bajare - så klart man e´de.

Möjligen har ni sett den här illisen förut. Men det tål att repeteras - är man född på Södermalm så är man, dessutom på anrika Södra BB, ja då är man Bajare från första andetaget utanför moderlivet. Oh så har jag förblivit. Till all lycka är både son och sonson födda på samma BB,som tyvärr inte längre är ett BB, så då har det automatiskt och med blodet blivit så att även Anton och Eddie är trogna och hängivna Hammarbysupportrar. Vi går på fotbollsmatcherna tillsammans, med tjusiga säsongskort i fickan, spatserar vi in och sätter oss en timme före match och snackar och tittar på uppvärmningen. Under matchen tickar hjärtat lite extra, men rutinerade rävar som vi är, så får vi räkna med en torsk då och då. Ingen gråter eller ligger sömnlös för det, bara att gå på nästa fajt och tro på vinst. Bajen i våra hjärtan. //Olle

1 kommentar:

Allie Reyna sa...

Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.