Summa sidvisningar

söndag, februari 07, 2010

Min dröm om det nya badrummet


Varför har man inte tänkt i dessa banor? I stället för en massa meningslösa kakeldekorationer eller färgbårder i det nya badrummet - in med socialrealismen, tydligt och klart.
Realismen när den är som mest pregnant och välbehövlig, något att vila ögonen på då du borstar dina tänder eller fönar ditt hårsvall.
De här motiven hittades i den ryska staden Rostov, drygt fyrtio år gamla kakelväggar.
Nästa gång blir det föreställande i badrummet.
Häng på du också och bryt det brackiga badrumssnobberiet.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)