Summa sidvisningar

torsdag, oktober 04, 2012

Park Hyatt, Abu Dhabi



Nästa gång du kommer till Abu Dhabi i Förenade Arabemiraten, kan du med fördel välja världens mest lutande byggnad, Park Hyatt Hotel. Arton graders lutning.
När du ändå är på plats, slå till med en svit, en Diplomat Suite för 20,145 svenska kronor natten.
Frukostbuffé ingår.
Men för runt 3, 000 kan du få ett "vanligt" rum med havsutsikt, så det är överkomliga priser även för de som inte vill lägga tjugo papp natten.

Hotellet är ett exempel på en arkitekts våta dröm, här i gulfen och i Kina, Sydostasien har man lekstuga och fria händer.
Inget jag missunnar dem, tvärtom, men just detta exempel på fria utsvävningar tilltalar inte min smak.



1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)