Summa sidvisningar

torsdag, oktober 25, 2012

Malaysia Airlines A380 gör snygg entré.





Malaysia Airlines skall väl inte vara sämre än sina grannar, utan har hoppat på det stora A380-tåget (förlåt!). 
I Toulouse Frankrike tidigt i somras, den 26 juni, rullade hon ut ur sin hangar, se bild 2, så fiffigt de ordnat det för stjärtfenan. På den övre bilden visar hon upp sig ordentligt för offentligheten på Farnborough Air Show de första dagarna i juli, den åttonde för att vara petig. 
Hon gjorde då en del bejublad överflygningar på, i normala fall helt otillåtna höjder, hon gjorde stigningar och vändningar som hon säkerligen aldrig kommer att göra igen.
För sitter det 500 passagerare med bagage blir det tyngre och sen tror jag inte de ombord skulle uppskatta en roll, eller snudd på roll.
Alltnog hon är här dekorerad i en specialmålning, de svepande tjocka linjerna i olika blå nyanser ger henne en smärthet som hon inte annars besitter.
I dag tuggar hon på mellan Kuala Lumpur och London som vilken annan 380 som helst.


1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)