Summa sidvisningar

måndag, oktober 01, 2012

Golf, något att fira?


Det är klart som sjutton att miljontals människor världen runt, ur alla klasser sprungna och oavsett tjockleken på deras plånböcker, har anledning att fira golfens alla undergörande effekter på deras leverne och humör.
Speciellt i dessa dagar då Ryder Cup spelas och det nationella engagemanget verkligen låter som om vore det en VM-final i fotboll, den tysta sporten har plötsligt väckts till liv och fått spelarna att tända till utav bara den, ingen vill och ingen kan gå en runda utan att tusentals falkblickar är riktads mot dom.
Och då tänder man på alla åtta cylindrar. 

För min egen personliga del, respekterar jag golfsporten, men har aldrig gripits av vare sig lust eller locktoner att prova på. Fråga mig inte varför.

Vill i dessa golfsammanhang höja en skål för vinnare och förlorare, det jämnar alltid ut sig i längden.
Cheers!

Illustration: Olle Q

2 kommentarer:

Lava Showan sa...

Jag är inte säker på att jag kunde ha gjort det utan dig. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan och han sa att vi var klara. Efter att Dr.oduduwa lunsjat en magisk kärleks-spell, ringde min man mig på mobiltelefon för att be om ursäkt och han återvände hem.
Tack så mycket till Oduduwa för att jag tog tillbaka min man hem efter 3 års separation. Vi är för alltid förälskade nu mer än någonsin tidigare, kärlek stavdelar fungerar riktigt snabbt inom 2 dagar all min kärleksförhållandekris var över.

(Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

Detta är Dr.Oduduwas personliga kontaktadress, jag rekommenderar starkt att du kan kontakta honom för lösning på äktenskapsproblem som; om du vill avbryta skilsmässdomstolsförfaranden, Love-spell för att locka till ny kärlek, Stava för att föra tillbaka din ex pojkvän inom 48 timmar ... 100% möjligt Oduduwa Magic-Love spell ställde tillbaka min man hemma inom 2 dagar efter att stava lunchaktivering .

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)