Summa sidvisningar

onsdag, januari 13, 2010

Om snö, frost och is handlar mitt 500:e inlägg!


Med början i mitten av maj 2008 har jag idag nått en prestigefylld nivå av egna inlägg. Femhundra. Ja, femhundra. Nästan ett om dagen.
Då har jag inte räknat högerspaltens kommentarer som säkerligen är uppe i nästan samma siffra.
Inte utan att jag själv blir förvånad över att det aldrig tycks saknas ämnen att skriva om och illustrera i bilder. Eller också är man mindre nogräknad.
I alla fall är väldigt få av de femhundra enbart textinlägg. Den egna bilden har oftast fått garnera mina ord och tankar.

Idag inget undantag, åter en dag då naturen tar andan ur en, man måste bara ut på skidorna och få vara mitt i det storslagna.

Foto: Olle Q ©

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du ska ha mer än 500 inlägg Olle! Underbara bilder!!! Jag tror aldrig jag har sett så fantastisk rimfrost som just nu...Stor kram till dig och Mia! Skickar snart ut en liten inbjudan till er om filmkväll hos mig.
Kram Inger Brosdotter