Summa sidvisningar

fredag, januari 29, 2010

Marie Hallman - hockeyproffset.

Vill du lite mer initierat följa vad som händer i 08-hockeyn?
http://marieshockeyblogg.blogspot.com/ är Adressen med stort A.
Marie har fylliga intervjuer, reportage inför matcherna i regionen, sedan följer hon upp med analyser, intervjuer efter match.
Hon har tentakler riktade åt alla håll, de uppfattar och fångar in signaler om nykomlingar, eller från de som flyttat ut i landet eller till proffslivet.
Hon kan namnen på lirarna, har koll på historien, minnevärda matcher, på statistik och tabeller.
Att hon bara hinner?
Journalisten när den är som mest informerande och djuplodande är en gång för alla Marie Hallman, som tidigare bla jobbat på tidningen City i Stockholm med hockey på sin meny.
Gå in på bloggen, du som gillar hockey, du blir inte besviken.
Tvärtom.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)