Summa sidvisningar

torsdag, januari 19, 2012

Zebra - sebra - se bra.

© Olle Qvennerstedt

Letade, i mitt förråd med illustrationer, efter en annan teckning, när jag dök på den här.
Som banne mig, jag inte kommer i håg till vem den gjordes, men den är inte mer än max tio - tolv år gammal.
Troligen någon optikerkedja?
Hur som haver, jag tror att det handlade om Se Bra, Sebran eller Zebran kopplades då till budskapet Se Bra. Fiffigt va.
I mitt tycke, så här med perspektiv på illustrationer från igår eller förrgår, så platsar den här som fullt gångbar även i dagens mediabrus.
Visst fångar den blicken.
Den är helt enkelt bra, minns inte att jag kände detsamma då som nu.
Nöjde mig säkerligen med att jag fick en hacka och att ännu ett uppdrag var fullföljt utan missnöje från vare sig min eller beställarens sida.


Inga kommentarer: