Summa sidvisningar

lördag, juni 21, 2008

Moral

Hade turen att se avslutningen på matchen Kroatien-Turkiet igår kväll. 
Andra gången jag ser en smula turlig, men ändock mirakulös vändning - av Turkiet.
Det gläder mig. Tror att Turkiet behöver dessa framgångar mer än de flesta andra nationer.
Dessutom tyder det på lagkänsla, moral, vinnarinställning och en järnvilja, en fighting spirit, som man som svensk saknade i Sveriges match mot Ryssland. Där inställningen hos oss från lagledning till samtliga spelare var defensiv och försiktig, rentav feg. Med den konsekvens det nu fick.
Detta i bjärt kontrast till Turkiet.
Grattis Turkiet.
Skönt att se att ni slåss ända fram till kaklet och låter hängmattan vänta där Zlatan & Co redan gungar.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)