Summa sidvisningar

onsdag, juni 11, 2008

Jag tippade ju rätt

Tänka sig, jag tippade här på bloggen för några dagar sedan 2-0 till Sverige mot Grekland. Och det blev 2-0 till Sverige mot Grekland. Men jag satsade inget annat än min prestige.
Kul att se att Sverige har ett sånt stort och välsjungande stöd, helt överlägset de tama grekerna på läktarna, vad är deras eldiga temperament i sådana här idrottssammanhang?
På planen saknade jag också grekisk vilja och anfallslusta, de gick ju mest omkring och väntade på att de skulle få 0-0 verkade det.
Sverige bjöds av tama greker in till att bli det lag som både ville mest och försökte mest. Kul att vi klarade första matchen. Vi behöver sådana här segrar. Vi behöver stärka vårt självförtroende internationellt. Heja Sverige.
Zlatan, den mångomtalade spelare, som kvällsblaskorna skriver spaltkilometrar om, men som jag sett som en bra fotbollsspelare, vilket han också är. Men samtidigt en jäkla divig typ. Han gjorde det han skulle göra - mål. Heja Zlatan och Sverige. 

Inga kommentarer: