Summa sidvisningar

onsdag, februari 24, 2016

Nästan 300.000 besökare!!

Idag tänker jag inte lägga in nån bild.
Skall det här vara en sann Diversehandel då skall det banne mig också vara det. Är säker på att i snudd på 98% av alla mina inlägg genom åren har det varit minst en bild inlagd.
Begreppet Diversehandel kom till när jag började blogga och insåg att jag aldrig skulle kunna hålla mig till ett enda ämne. Heder åt alla som kan det, men inte jag.
Därför kan jag hoppa fritt mellan vad som mig för stunden faller in.
Ofta flyg, konst och teckning är ganska vanligt. Sammanfattningsvis är väl geografi, med stark slagsida åt Australien det kanske allra vanligaste.
Kul har det varit - kul är det.
Känns egentligen inte som ett tvång att måste komma med minst två, tre inlägg i veckan, utan de som kommer de kommer.
Nu är ni nästan på siffran 300.000 som snubblat över min sida, tack, hoppas det gett er något, ett leende eller en eftertanke.
Tror jag ligger kvar med dessa ord tills jag passerat det magiska talet? Vi får se......
Tack återigen. Utan er vore alla 1702 inlägg, bara en suddig dröm, nu finns de här dokumenterade och lagrade för nutid och framtid.

Inga kommentarer: