Summa sidvisningar

onsdag, februari 03, 2016

Long time - no see. Länge sedan.

Kära vänner.
Jag syntes här senast den 30 december. Sedan dess har jag varit frånkopplad, med näst intill fruktlösa försök att komma runt lösenord och väggar av olika slag - gav jag till slut upp.  Tills nu när jag försöker på en iPad Mini, då funkar det plötsligt!!
Jag ber er alla om ursäkt för min frånvaro.
Lovar bättring.
Nu vet ni i alla fall att jag lever.

Ok friends, I've benen cut of from my own blog since Dec 30, don't ask me why. No matter how much I've tried with new passwords and e-mails, the wall to climb was to high.
And now! When trying on our iPad Mini, the door to My own blog swung open.
Guess I'm surprised.
Promise to be back soon.
Anyway, now you know I'm around and kicking.

Inga kommentarer: