Summa sidvisningar

måndag, juli 15, 2013

Dopningen förlamar sporten


Nu är jag trött, besviken och förbannad på alla som avslöjats, som kommer att avslöjas och som planerar att börja dopa sig.
Efter varje avslöjande, stäng av idrottaren på livstid.
Säkert avskräcker den några, de som ändå försöker åker förr eller senare dit.
För ju fler som avslöjas ju bättre rustar sig antidopningfolket världen över, möjligen med undantag för vissa odemokratiska länder.

Gamla DDR-dopare var nog rena söndagsskoledoparna i jämförelse med dagens proffs på området.

En fråga, hur skall jag med öppna sinnen för fair play sätta mig och titta på friidrotts-VM? Mina misstankar kommer att riktas mot alla som presterar över normal förmåga.

Snart blir det Fia med knuff-tittande för mig.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)