Summa sidvisningar

måndag, december 19, 2011

Kim Jong-Un och Kim Jong-Il

Fader och son, sida vid sida, på samma tribun, men till synes med distans. Vincent Yus bild är talande, fadern undrar kanske rent av: "vad kommer nu att hända efter mitt frånfälle?"
Det får vi se, någon större skillnad i maktbalans med Syd blir det troligen inte, Nordkorea provsköt en missil bara timmar efter Kim Jong-Ils död, bara för att visa omvärlden att garden på inte sätt var nere.
Denna bild är så bra att den tål att tittas på fler än en gång.
Detta mysterium till land får oss att fundera mer än vad det hela egentligen är värt att "offra tid" på, just därför att vi inte vet något än mindre får reda på något.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)