Summa sidvisningar

lördag, december 10, 2011

Rent igen efter Rena

Sitt inte hemma å deppa för att det är mörkt och rått och kallt. Packa väskan och res till Bay of Plenty på Nya Zeelands nordö om du vill ha ljus, sol och värme, lägg därtill fantastiska badstränder. Jo addera också ett fint boende och god mat i överflöd i detta lilla paradis på andra sidan jorden.
När fraktfartyget Rena gick på grund här i Bay of Plenty för ett par månader sedan och läckte olja, var det många som befarade att badsäsongen skulle vara förstörd, men som ni ser på bilden är det fritt fram för ett härligt strandliv.
Packa väskorna och res, du lever bara en gång och vad sparar du till?

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)