Summa sidvisningar

torsdag, juni 17, 2010

Lars Vilks, har du något uppslag?

Det kom en bild, rubriken från Kexi var frågande "Fyndig installation eller en billig rondell?"
Vilket som helst är det fyndigt, varför skulle kundvagnar alltid stå uppradade som en militärkolonn?
Nä, använd dem under icke affärsöppna tider som installationer eller trafikdelare, rondeller eller va´tusan som helst.
Det enda jag saknar här är en rondellhund i mitten, det räcker inte med två ynka träd.
Lars Vilks kanske har något förslag, en hund med karaktärsdrag av andra religiösa profeter, gudar eller frälsare än den som vållade sån´t rabalder nyligen är att önska.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)