Summa sidvisningar

måndag, juni 28, 2010

Humor på fullt allvar.




Sydafrikas mest populära lågprisbolag heter Kulula Airlines, kända för sin humor i marknadsföringen, man behöver bara besöka deras hemsida för att finna att bla finna en bostonterrier i förarsätet.
Titta på dessa bilder (klicka så blir de större) där "varje" del på flygplanet finns beskriven i text. "Landningsställ, framdörr osv".
Måste vara idealiskt för den flygrädde, att få en tur runt maskinen eller titta på bilder, innan man går ombord och slippa valium och whisky.
Kulula har fem Boeing 737-800 i trafik.
Håll ändå med om att detta är humor, på fullt allvar

2 kommentarer:

Äla sa...

Hej Olle,

Vilken fin blogg du har!!
Det var en trevlig överraskning att titta in i denna ljusa, informationsrika vrå.

Fråga....
Din högerspalt....är den så i mallen eller har du lagt till det själv?

Själv har jag haft en , eller ett, par hektiska månader. Där jag knappt hunnit med att andas.
Än mindre blogga.
Jag hoppas på ett bättre varande...eller snarare...jag jobbar på det.

Olle Qvennerstedt sa...

Äla
...jag vet inte om du fick mitt svar via min iPhone?
Men om inte, mallen är hämtat genom Bloggers nya designvarianter, heter Awesome.
Där finns ett antal mallar att välja bland, man kan tom bestämma bredden på spalterna.
Känn ingen stress för att du inte bloggar dagligen, vi som följer dig vet att du är upptagen och väntar tålmodigt på nya fina bilder och intressanta texter.
Ha det gott.

Olle Q