Summa sidvisningar

måndag, juni 14, 2010

Inga kommentarer please.

Nämnde igår att the Socceroo´s dvs Australien låg mig varmt om hjärtat även i fotbolls-VM, det gör de fortfarande, trots sitt tafatta uppträdande mot Tyskland igår.
Så inga pekfingrar eller bitska kommentarer är ni snälla, än finns det tid att återhämta sig för kämparna med känguru och emu på bringan.
De berövades en straff (solklar hands inom straffområdet) och Cahill blev lite väl hårt åtgången (utvisad) när han gled ner en tysk utan att dobbarna först.
Men bättre lag har alltid ett lite extra företräde i de kvicka bedömningar som domarna har att göra. Bättre fria än fälla i deras fall.
Livet går vidare för de australiska fotbollsspelarna.
Och för mig.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)