Summa sidvisningar

torsdag, november 08, 2018

Donald Trump, watch your tounge

President Donald Trump, you are not the only creature on this planet, manners among us human beings, is regarded as a must when you have reached the position like you have. But yesterday, you lost your temper, behavior and manners, and pointed finger at a journalist from CNN and called him "mean" and some other bad words. I regard that as that you Donald Trump can´t take any form of criticism, am I not right? Journalists are there to question you about what you have said and are about to say, question your decisions made and proposals presented to the public. What kind of a society would we have if criticism and questioning should be stopped at the doors to the auditorium you are to be you are to be appearing in? Yes a dictatorship. So Mr Trump, behave, show the world good manners and remain disciplined even if you are under fire of questions.

1 kommentar:

Allie Reyna sa...

Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.