Summa sidvisningar

måndag, juni 10, 2019

Eddie och jag.

Som sagt i rubriken - Eddie och jag - på väg hem efter ännu en av Bajens segermatcher på Tele2 Arena. En kylig kväll i maj, nära Slussen, jag skulle vidare till Centralen och ta tåget hem, Eddie, och Anton som inte fick plats på bilden, skulle åka mot Västertorp och Fruängen. Så kul att ses, Anton och jag strålade samman redan runt 16.15 på "Utekvarnen" på Medis och åt en bit, tog en bira och pratade om det mesta andra än just fotboll. Eddie kom sedan med flåset i halsen, efter att ha varit hemma, efter ha varit på jobbet i Uppsala, efter att ha bilat hem, efter att ha tagit t-banan till Globen, efter att..... han hinner inte alltid vara med från början, men snart byter han arbetsplats till någonstans i Solnatrakten tror jag det var. Ville visa bilden på oss, nära besläktade, lika i sätt och sägs det till utseendet i viss mån. Anton slänger jag in i ett annat inlägg, han är trygg som mittback mellan oss ytterbackar. Vi hörs igen //Olle

Inga kommentarer: