Summa sidvisningar

torsdag, september 30, 2010

50,000 i väntan på vad?

Jo, på besked, vad som stoppat deras flyg.
När Virgin Blue, det australiska lågprisbolagets skärmar plötsligt svartnade i söndags blev det total-kaos. Inte nog med att problemet varade i två dagar utan att den "personal" som väntande passagerare trodde var Virgin personal i sina sidenscarfes och logobroderade skjortor och blusar, inte alls tillhörde Virgin Blue, ännu mindre visste de vad felet berodde på eller när det skulle bli avhjälpt. Tumultet var totalt.
De tillhörde ett marktjänst-företag eller två som hanterar alla passagerares biljetter, bagage och liknande, detta gäller de allra flesta flygplatser så ingen skugga över de australiska flygplatserna.
Men det visar att när sammanbrottet kommer, vet ingen något, titta bara på alla huttrande människor i snömassorna i vintras när SJ stod still och inte visste besked.
I morse rådde nästan lynchstämning på en av SL:s tunnelbanelinjer sedan det blev avbrott i trafiken. Tusentals köade och kom ingen vart.

Foto: AAP

2 kommentarer:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)

Unknown sa...

Hallå,

Är du intresserad av att arbeta med oss ​​på bekvämligheten av ditt hem, på kontoret för att tjäna $ 15 108,00 per vecka när det passar dig under denna tid av Pandemic

Därför kommer jag att fråga dig om du är intresserad Behöver du finansiering? refinansiering eller lån av något slag för dina projekt. Vi kommer att finansiera dig om projektet är värt eller om du vill gå in i cryptocurrency investeringar och handel med binära optioner.

Bitcoininvesteringar och gruvdrift har blivit vår andra vägsinkomst som vi utformade för att hjälpa världen under denna Pandemitid. Är du intresserad av investeringar och handel i cryptocurrency? LÅNEERBJUDANDE ? E-posta mig direkt på (F77741 @ AOL. COM) eller whatsapp mig på + 1- (450) 231-4925

Vänliga Hälsningar,
Herr JOE Gray
rekryteringschef
+ 1- (450) 231-4925