Summa sidvisningar

torsdag, augusti 26, 2010

Mitt i härligheten

En bild som togs för en månad sedan, då de flesta av mina stora alster var klara på papper.
Sen har de monterats, försetts med titlar och distanslister baktill och står nu och väntar - tillsammans med en rad andra i mindre format och Mias hela laddning med måleri - väntar på att få åka hästsläp till Eskilstuna i morgon.
Har faktiskt byggt några boxar, formatanpassade förstås, för att de stora grejorna inte skall skadas och fara omkring när man svänger och bromsar.
Ja, det börjar kännas som månader av spänning, förväntan och vissa tveksamheter nu äntligen skall lösas upp och ge det befriande svar av lättnad som vi hela tiden hoppats på.
Håll tummarna alla!

Foto: Fia Kvissberg

3 kommentarer:

Äla sa...

Kreativt så det förslår. Jag gillar era bilder och det måste vara en fröjd att få hänga upp dem i så stora luftiga lokaler. Lycka till!

Jag hade tänkt åka på vernissaget men kommer istället att få köra häst och dotter till praktik i Bjuv.

Olle Qvennerstedt sa...

Äla,

Vi är där helgen efter om ni har vägarna förbi E-tuna.
Alltså 11-12 september också.
Hoppas....
Kör försiktigt med häst och dotter förstås. Bjuv är inte nästegårdsväg precis.

Anonym sa...

Mitt namn är Helen Morgan, Storbritannien. Jag vill dela min vittnesbörd med allmänheten om vad denna andliga läkare som heter Dr okojie har just gjort för mig, har denna man bara tog tillbaka min förlorade Ex make till mig med sin stora stava, jag var gift med den här mannen som heter Morgan vi var tillsammans under en lång tid och vi älskade oss, men när jag inte kunde ge honom ett barn under 2 år lämnade han mig och berättade att han inte kan fortsätta längre då jag nu letar efter sätt att få honom tillbaka, tills jag såg en vittnesmål om samma läkare på internet om hur han har härdat så många sjukdomar och hjälpa människor med liknande problem, kommer du inte att tro detta när jag kontaktade mannen på mina problem han förberett detta stava och på två dagar efter att han berättade mig att han var färdig med stavnings arbeta min förlorade man kom tillbaka med mer kärlek i hans ögon, och efter en månad som jag saknar min månad och gå för ett test och resultatet anges är gravid är glad idag är en mamma till en pojke , sa han att jag kommer också att bli gravid igen om jag vill tacka er än en gång den stora läkaren för det ni har gjort för mig, om du är ute söker efter något av dessa besvärjelser eller healing:

(1) Stavnings skydd från fara

(2) Stavnings för magi

(3) Stava för samma kön älskar

(4) Stava för att läka sjukdomar

(5) Stavnings för osynlighet

(6) Stavnings efter rikedom och berömmelse

(7) Stava för att få ett bra jobb

(8) Stavnings stark kärlek och relationer

(9) Stava för att få ditt ex tillbaka

(10) Stava att bli gravid

Du kan kontakta denna stora läkare på hans email drokojiehealinghome@gmail.com och få alla dina problem lösta .....