Summa sidvisningar

torsdag, januari 31, 2019

Längtan är stor...

Visst är längtan efter ett landskap fritt från snö ganska stor nu. Men jag vet...slaskgrått är inte det ultimata heller. Snön, måste medges och medges gärna, gör allt så mycket ljusare och vackrare. Men ändå...vi tillbringar alldeles för lång tid i vintertid, långa höstar och oändliga vårperioder - som inte är vår - utan kyla och grått, för att sedan plötsligt explodera i en kort period med värme och knoppningar. Man hinner inte riktigt med då. Tur är väl ändå att vi inte kan styra mer än vad vi nu gör över väder och vind. Vår mänskliga påverkan går inte att förneka, det finns ändå nationer som gör vad de kan, nästan vad de kan. Viljan finns hos fler, men förmågan uteblir, när allt för många ifrågasätter kostnader och prioriteringar. Australien har extrem hetta i vissa delar. Nordamerika mellanväster har arktisk outhärdlig kyla. Alice Springs har just nu på kvällen deras tid +34C och Key Lake i Kanada nyss -46C. Det är 80 Celsiusgraders skillnad. Tror inte den som förflyttar sig mellan dessa orter idag skulle må så bra - oavsett riktning. Alltnog, vi lider inte här, men längtan till mildare väder och mindre snö hänger över mig. Vi hörs /Olle

1 kommentar:

Allie Reyna sa...

Hej, jag heter "ALLIE REYNA" Jag är från USA. Jag var gift i 7 år med Ruben. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång. Det blev sämre vid en tidpunkt som han lämnade för skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra sig och stanna hos mig men all insats var meningslös. Jag bad om och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

Genombrottet kom när någon introducerade mig till den här underbara, stora stavningskastaren som till sist hjälpt mig ut ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bara bestämde mig för att försöka motvilligt, för att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom 2 dagar kallade han mig och var ledsen för allt det emotionella trauma han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vilket underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj.

Jag har introducerat honom till många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt på att någon där ute behöver sin hjälp. För brådskande hjälp av någon typ, kontakta Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp honom på 7 (926) 512-8701.