Summa sidvisningar

måndag, augusti 13, 2012

Planespotting.




Traditionellt hålls varje år en Spotting weekend i Sydney, eftersom jag är medlem i Sydney Airport Message Board hålls jag informerad om detta event.
För min del så är avståndet lite stort och kameran kanske lite liten?
Eller kanske främst objektivet?
Hur som helst samlas mina australiska vänner längs start- och landningsbanorna på Kingsford Smith Airport eller Sydney Airport i dagligt tal.
Under några intensiva dagar plåtas det, diskuteras det, byts det erfarenheter både om flygplan, kameror och egna flygupplevelser.
Kurt Ams är administrator för denna flygdiskussions-klubb, som synes även arrangerar en del aktiviteter, det är Kurt som tagit bilderna här ovan.
Jag misstänker att han inte har något emot att få figurera på en svensk blogg.

(Kurt, in case you stumble over my blog, hope you don´t mind me using a few of your shots from the latest Spotting weekend, thought so. Cheers.)

Inga kommentarer: