Summa sidvisningar

onsdag, mars 30, 2011

Ritz-Carlton om du vill visa att du är på topp.

Hongkong stoltserar nu med världens fjärde högsta byggnad. 484 meter högt.
Här har man varit smart och placerat från våningsplan 102 och upp till 118 det femstjärniga Ritz-Carlton Hotel med sina 312rum, lyxiga restauranger och barer med vidunderlig utsikt och en pool på plan 118. Tänk att vakna på morgonen och titta ut över stan...
Skall det vara så skall det vara. Inga kompromisser.
Ett rum? Från 2 900 SEK och uppåt per natt. Inte så himla farligt. De hade ju kunnat vara skyhöga.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)