Summa sidvisningar

måndag, mars 14, 2011

Hur man tvättar sina händer.

Vem vill inte få en repetition på hur man på ett rätt och riktigt sätt skall tvätta sina händer?
Efter ett toalettbesök gäller detta. Förmodligen även i andra sammanhang.
På Her Majesty´s Market i Melbourne hittade jag denna informativa skylt.
Stay germ free and healthy.
Att Australien är världsmästare på offentliga toaletter skall de ha all heder av, om vårt land hade en tiondel av deras ambition att förse medborgare som har trängande behov med nödvändiga avträden, skulle jag vara stolt.
Att de Down Under dessutom håller toaletterna (de vi besökte) rena och snygga, klotterfria och hela är ytterligare en fjäder i hatten för landet med stort A.

Foto: Olle Q ©

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)