Summa sidvisningar

tisdag, september 01, 2009

Gnesta konstrunda nu till helgen. 4 dagar kvar.

10 år sedan starten 1999 är det nu dags igen för Gnesta konstrunda, kommande lördag 5 september kl 11-17 och söndag 6 september kl 11-16. Titta efter de röda skyltarna, markerade med ett stort G och texten Gnesta Konstrunda, så hittar du till oss, Mia och Olle, här i Blacksta.
Inne på Café Gnesta Strand finns en samlingsutställning där deltagande konstnärer visar ett verk var under perioden 31 august - 12 september.
Lite mer detaljer om deltagarna, tekniker, telefonnummer och kartor hittar du på webben www.egenart.info/konstrundan
Här hos Mia och mig är det som alltid en uppsjö av konst. Måleri, grafik, teckningar och blandteknikalster i en aldrig sinande ström brukar röna uppskattning. Hoppas så även i år.
Våra ateljéer är öppna - välkomna på Gnesta Konstrunda till Mia och Olle i Blacksta, det stora grå huset på sjösidan av vägen. P-plats finns för alla.

1 kommentar:

Äla sa...

Oj...vad det ser gött ut i allt detta kreativa kaos av planerande. Jag hoppas att det blir så mycket folk att ni får trängas lite och att ni säljer bra. Jag tackar för inbjudan och skulle vilja fara till er. Men det var kallt på Lapplands stenar där jag satt och jag får hoppas att medicinen doktorn gav mig idag får mig på fötter. Skulle vilja se det ni har gjort.//EvaLena i Portila