Summa sidvisningar

tisdag, maj 06, 2008

Tankar

Vi tog en snabb promenad och rensade ut obehagligheter. Obehagligheter?
Ja, jag upplevde ett väldigt obehag igår när mitt kära Newcastle United föll hemma mot Chelsea.
De föll men med flaggan i topp och då känns det värre.
Har man hållt på samma lag i evigheter svider alla nederlag, hedersamma eller inte.

Värre saker händer, katastrofen i Burma, där militären åter visar sin bristande vilja att lyssna och tala till människorna är väl ett exempel på värre saker. Undrar lite smått om inte hinken är fylld för de självutnämnda härskarna i Myanmar/Burma? 

I North Carolina och Indiana fortsätter idag tvekampen - mellan Obama och Clinton.
Här är jag kluven, jag vill ha en demokrat som president, men vem av de två vet jag faktiskt inte.
Trots att jag försöker hänga med så är det svårt att se vilka fördelar den ena har över den andre och som då kanske skulle få mig att ta en definitiv ställning.

Nu skall jag borra mig in i försöket att skapa ett par bilder , på temat café, till en kommande utställning...wish me luck.

Så småningom kommer det nog några bilder på denna busfärska blogg också.
 

Inga kommentarer: