Summa sidvisningar

onsdag, maj 22, 2019

Utställningen i Karlstad

Ja här står jag och stoltserar med ett av mina konstverk som precis skall plockas med hem av köparna. Det var i lördags, min utställning i Karlstad är slut, Mias tog slut dagarna innan min började. Allt på Galleri Ekdahl. Två fina och mycket uppskattade konstutställningar enligt Magnus, galleristen, och även bland många av de besökande. Jag är nöjd med att ha fått sålt några verk, Mia likaså. Karlstad en trevlig stad, med glada hjärtliga människor. Tre turer dit tur och retur tog lite på krafterna, men nu är vi tillbaka i tämligen god form igen. Och Magnus, du skall ha all heder av din snabba redovisning, allt på pränt och inne på bankkontot. Tänk om alla gallerister hade den viljan att betala i rimlig tid. Men all ära till dig Magnus. Nu väntar en utflykt till Luleå i slutet av september för Mia och mig, en gemensam visning hos Galleri Helene Lindberg. Nu en plats i skuggan och hammocken. Vi hörs. //Olle

Inga kommentarer: