Summa sidvisningar

fredag, december 30, 2016

Året då det omöjliga inträffade.


Först, men inte minst viktigt - förlåt för mitt ljumma deltagande på denna min egen sida under året.
Det finns många förklaringar, men vill inte radda upp dem här, bara konstatera att jag varit urusel med att blogga på min egen blogg.
Men det erkänns....Facebook och Twitter tar en del intresse från bloggen.
Utställningar, bokillustrerande och anhörigstöd och ett par trevliga resor är andra "käppar i hjulen."

Nu vet ni varför jag inte kunnat göra det möjliga möjligt, det blir säkert bättre 2017. Låt oss i alla fall hoppa på det.
Försök att som läsare inte ge upp, ni behövs och jag behöver er.
Det kommer en engelsk utgåva av oljeboken, med titeln "Our globe addicted to Oil".
Sedan kommer jag med min egen Gubb-bok, som kan bli nog så intressant.

Det omöjliga då?
Jo Brexit och Trump, behöver jag säga något mer än att det blev möjligt det de flesta betraktat som omöjligt.

Önskar alla ett Gott och lyckligt 2017.

/Olle

Inga kommentarer: