Summa sidvisningar

söndag, november 27, 2016

Ontario,Kanada 1982 - två färgteckningar



Året var 1982, jag befann mig i Ontario, Kanada under en tid.
Hade ett tag funderat på att "måla mig" tvärs över Kanada, som andra cyklar, bilar eller på annat sätt rör sig över detta, världens näst största land.
Nu befann jag mig redan många, många  och långa mil från östkusten och det blev, efter närmare genomtänkande, ganska omöjligt att genomföra denna min dröm.
Tiden, pengarna, uppgifterna, förpliktelserna hemma.
Norr om Toronto, hittade jag dessa gamla hus, som jag ville att eftervärlden skulle minnas.
Överst det Gamla Hotellet i Burnstown, som nu var till salu.
Under Flemings Farm, öde sedan 1972, fallfärdig i Pakenham.
Kritor, färgpennor.
Undrar om något av dessa hus står upp idag? Kanske skulle kolla på nätet?



1 kommentar:

Lucas Anna sa...

Jag delar gärna med mig av min personliga livserfarenhet här ute om någon går igenom samma kärlekskris, det finns hopp och lösning för att lösa alla problem med äktenskapliga relationer idag. Jag är väldigt glad att få dela med mig av min livsupptäckt och lösning för att få tillbaka ex kärlekspartner även efter många års separation. kontakta (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) för omedelbar lösning inom två dagar är alla dina relationsbekymmer över.

Det finns inte många sätt att hitta relationshjälp på ett lugnt sätt från ditt hem eller den plats du väljer. Ge det ett försök och lycka till!

För bara några dagar sedan bröt min man kärleksförhållandet med mig, vi har varit gifta i mer än 5 år och vi hade två barn tillsammans, bara för att han reste till en annan stad för ett jobb, sedan träffade han en prostituerad, den andra damen har redan använt mörk magisk kärleksförtrollning för att få tag på min man, detta får min man att glömma mig och våra två underbara barn, jag har försökt så många sätt att få honom att komma tillbaka till mig och till våra barn för jag kan inte stå för alla utgifter ensam och ta hand om mig själv och barn. Jag gjorde allt för att få tillbaka honom men inget fungerade, tills jag stötte på samma blogginläggskommentar från en kvinna som bor i USA, delade hon ett vittnesbörd om hur Dr.Oduduwa kunde få tillbaka sin ex kärlekspartner efter så många år av äktenskapsskillnad. Jag försökte kontakta kommunikationen med samma kärleksförtrollare som heter Oduduwa, jag har läst så många bra saker om den här mannen och hans stora krafter för att återställa ett trasigt hem och få tillbaka ex kärlekspartner inom några dagar. Jag skickar också e-postmeddelande till Oduduwa och inom några sekunder fick jag ett svar, han försäkrade mig att inom 24 timmar kommer min ex man att ringa mig på telefon för att be om ursäkt. Jag trodde inte riktigt på det först men jag gav det ett försök, och lol och se precis som han sa det, några timmar efter att jag aktiverade min kärleksförtrollning, fick jag ett telefonsamtal från okänt nummer och det var min man som pratade med mig och han bad om ursäkt för att han lämnade mig med barnen ensam, och han lovar att komma tillbaka hem nästa dag, bara tidigt nästa dag knackade min man på min dörr och han föll på knä och bad om min förlåtelse, jag släppte snabbt in honom i huset och vi pratade om allt och jag förlät honom och låt honom se våra barn, just nu lever jag lyckligt med min man och mina barn alla tillsammans i ett hus. Jag tackar Dr.Oduduwa för hans kraftfulla hjälp och jag rekommenderar honom starkt till alla som försöker få tillbaka ex kärlekspartner och även återställa kärlek och tillit till äktenskap och hem.
skicka meddelande till Oduduwa personliga Whatsap-nummer länk nedan;
https://wa.link/q5f107
(+2349129715420)

Du kommer att få omedelbar lösning på följande relationsproblem; som följer;....

jag vill gå tillbaka till mitt ex eftersom jag fortfarande älskar honom

hur jag snabbt får tillbaka min ex kärlek

Jag behöver akut hjälp för att återställa mitt trasiga kärleksäktenskap

jag behöver en kärleksform för att få tillbaka ex

kärlek stava magi för att återhämta sig ex kärlekspartner

omedelbar charm kärleksförtrollning för att locka ex kärlek

Jag vill ha kärleksmagi för att locka tillbaka ex kärlekspartner

Dagtid kärleksbesvärjelser som verkligen fungerar omedelbart få tillbaka ex kärlekspartner


jag behöver hjälp akut

hur får jag tillbaka min ex kärlek

jag älskar honom fortfarande men han är otrogen

hur man kan övervinna otrogen kärlekspartner

hur man får din kärlekspartner att älska bara dig

Jag vill att min man ska vara mig trogen

hur man stoppar min fru från otrogen

hur vet jag att min kärlekspartner är otrogen mot mig

otrohet i mitt äktenskap

äktenskap skilsmässa lösning

lösning för att få tillbaka mitt ex