Summa sidvisningar

lördag, oktober 02, 2010

Tidens gång

Har man en egen blogg, vore det väl sjutton om man inte skulle få slå sig lite för grafik-bröstet också.
Den här torrnålen heter Tidens gång och har några år på nacken - därav titeln.
Tillsammans med fyra andra "torrisar" kan den tänkas ingå i en samling som skall till Japan för påseende, blir de väl mottagna kanske det blir att de visas på en samlingsutställning där nästa år.
Vi får se, man måste sprida ut sig nån gång också. Alltså geografiskt.

Foto: Olle Q ©

2 kommentarer:

Äla sa...

Åhh...den gillar jag. Kul att de ska visas i Japan. Den gå säkert hem i detta "tuschkonstnärernas land".

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)