Summa sidvisningar

söndag, december 22, 2019

Julen är här....

---och jag har varit frånvarande i åtta veckor. Långa veckor, ganska svåra veckor, men en hel del sjukdom och sjukhusvistelser. Men som alltid måste man se framåt, vi kämpar vidare och tror att det allra svåraste nu skall vara ett minne blott. Vi får se. Optimism och framtidstro och visioner som ej är uppfyllda lyfter oss och får oss, att i drömmarna (än så länge), sväva ut där i den okända verkligheten. Exempelvis södra Gotland, nordvästra Skåne och andra platser. Ja nu vet ni, ni som fortfarande tittar in i mina allt mer sporadiska inlägg här i Diversehandeln. Håll ut. Vi ses igen, kanske i början av 2020 eller innan dess? Tills dess God Jul önskar jag er //Olle

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)