Summa sidvisningar

måndag, juli 15, 2019

Maybe - maybe not?

Ja vem vet, jag har lagt ut trevare om att söka till den stora skulpturutställningen i Cottesloe, mellan Perth och Fremantle i Western Australia (WA). Mars 2020, men förberedelser måste tas nu, ansökan i mitten av augusti, tillverkare av mitt föreslagna verk om det nu skulle antas, har hittat en på plats. Slipper dyra fraktkostnader dit och hem, de kan efteråt ta vara på den, skrota den och återvinna den - förhoppningsvis. Om ingen köpare slår till. Nu har jag också kontakta organisatören Sculpture by the Sea för att få klartecken om de anser att min idé är säker för besökare, som springer omkring både dag och i skymning kan jag tänka mig. Ja, det här är inte mitt bord. Långt, långt därifrån, men har jag en accepterad idé så får yrkesmän ta över vid själva skärandet och böjandet. Sen ska det slipas och målas och fästas i marken, men markarbetet står organisatörerna för, liksom transporter inom närområdet. Vi får se. Napp - hoppas kunna säga ja då, nej - bara gå vidare med annat.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)