Summa sidvisningar

torsdag, oktober 12, 2017

Boksnack på Södermalm i kväll.

I kväll blir det start etapp fyra i bok-försäljnings-rallyt. Får se hur många till det blir innan nyår? Restaurang Pelikan är kvällens mål, på Blekingegatan på Söder. Har hela tiden drömt om att få "visa upp mig" på Söder, där jag är född och bott i många, många år. Så nu är det dags. Jonte Löfgren hjälpte mig med marknadsföringen innan jag ens hunnit blinka, så nu lär vi bli ca 20 kanske några till. Vi dricker lite Cava först och snackar och minglar. Sedan, i barens surr, skall jag försöka göra mig hörd i den hörna vi fått oss tilldelad. Kommer att kort berätta om boken, för de som inte känner mig en väldigt kort illustratörstillbakablick. Hoppas att jag får signera några böcker också. Skall bli kul att komma tillbaka till den stadsdel där jag föddes. Återvänder "hem" på något sätt - nu som Gnällspik.

Inga kommentarer: