Summa sidvisningar

tisdag, oktober 02, 2012

Thai A380, first delivery.


The family is growing, as the ninth member Thai Airways joined the A380 family on September 27 when they took delivery of this giant beauty, swept in a nicely designed silk dress it seems.
Thai has ordered six Airbus A380s, all powered by Rolls-Royce Trent 900 engines.
They have a three class layout for its fleet of A380s, seating a total of 507 passengers.
All classes have got a new cabin design, 435 in Economy, 60 fully flat sleeper seats and twelve private suites.
The A380 will start its commercial service in early October on the Bangkok-Hong Kong and bangkok-Singapore routes.
As more aircrafts are being put into service it will begin with Bangkok-Frankfurt at the end of this year followed by Paris  and Tokyo in 2013.

Big and beautiful is what I say. Fat and ugly are others opinions.
But wait till you fly it, steady, quiet and worth every penny you´ve spent on the ticket.

Go A380.

Tror inte jag behöver översätta detta, de flesta kan läsa mina enkla ord.
Den 27 september blev Thai det nionde bolaget att ta emot A380. Familjen växer och i slutet på året kan du flyga Frankfurt-Bangkok med denna skönt målade jätte.
Missa inte det tillfället, tystare än hemma med frys och kyl brummande.

2 kommentarer:

Lava Showan sa...

Jag är inte säker på att jag kunde ha gjort det utan dig. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan och han sa att vi var klara. Efter att Dr.oduduwa lunsjat en magisk kärleks-spell, ringde min man mig på mobiltelefon för att be om ursäkt och han återvände hem.
Tack så mycket till Oduduwa för att jag tog tillbaka min man hem efter 3 års separation. Vi är för alltid förälskade nu mer än någonsin tidigare, kärlek stavdelar fungerar riktigt snabbt inom 2 dagar all min kärleksförhållandekris var över.

(Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

Detta är Dr.Oduduwas personliga kontaktadress, jag rekommenderar starkt att du kan kontakta honom för lösning på äktenskapsproblem som; om du vill avbryta skilsmässdomstolsförfaranden, Love-spell för att locka till ny kärlek, Stava för att föra tillbaka din ex pojkvän inom 48 timmar ... 100% möjligt Oduduwa Magic-Love spell ställde tillbaka min man hemma inom 2 dagar efter att stava lunchaktivering .

Alice Foster sa...

Jag är här för att hjälpa dig lösa dina andliga och fysiska problem med hjälp av de förfäder krafter som jag verkligen ärvt från min farfar. Jag kan hjälpa dig att återförenas med ditt ex, återställa dina äktenskapsproblem, bota för HIV {AIDS} och alla typer av sjukdomar, jag kan också hjälpa dig att återfå din förlorade älskare och också kassera följande stavningar som skilsmässa, äktenskapspell, bindande staveform, sluta med fusk, skyddsform, hämnd och dödsstava. Du kan kontakta min e-post idag via: okosunhomeofsolution@gmail.com eller whatsapp +2348159058141